Obiekt Piccadilly Rooms Restaurant and Beach, położony w miejscowości Santa Maria al Bagno, oferuje usługę konsjerża, zakwaterowanie w pokojach dla niepalących, wspólny salon, bezpłatne Wi-Fi oraz...
Dominik
Kraj pochodzenia
Polska
Bardzo dobry kontakt z recepcją, śniadania w formie włoskiej na słodko i europejskiej na słono. Samochód można zaparkować na placyku przed obiektem bez dodatkowej opłaty.
Grand Hotel Riviera sieci CDSHotels to obiekt z bezpłatnym WiFi usytuowany w miejscowości Santa Maria al Bagno. Na miejscu znajduje się taras słoneczny, basen i ogród.
Marek
Kraj pochodzenia
Polska
Cena za leżaki "13 euro po sezonie", dowóz na plażę w cenie leżaków, drogie ale bardzo dobre jedzenie w hotelu, bardzo miła obsługa
Obiekt Corte dei Donno, położony w miejscowości Santa Maria al Bagno, oferuje dostęp do ogrodu z odkrytym basenem oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację.
Obiekt CasaSalentina oferuje różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono patio. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Spiaggia Lido Bagnomaria – 300 m.
Obiekt B&B Mareen położony jest w miejscowości Santa Maria al Bagno w regionie Apulia i zapewnia bezpłatne Wi-Fi. W okolicy znajduje się: Plaża Salsedine Beach i Plaża Spiaggia Lido Bagnomaria.
Obiekt Tramonto, położony w miejscowości Santa Maria al Bagno, oferuje bezpłatne Wi-Fi, klimatyzację oraz taras.
Paweł
Kraj pochodzenia
Polska
Lokalizacja - perfekt !
Wielkosc i komfort - perfekt !
Komunikacja z Wlascicielem - perfekt !
Dodatkowa (trzecia lazienka) - bardzo przydatna po bytnosci na plazy, ktra jest tuz obok
Dziekujemy Simone !
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.