Obiekt Hotel Michelangelo, usytuowany w miejscowości Carrara, oferuje wspólny salon, prywatny parking, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum kongresowe Carrara – 8,2 km.
Obiekt hotel La pineta, usytuowany w miejscowości Carrara, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Marina di Carrara – kilka kroków od obiektu.
Maria
Kraj pochodzenia
Polska
Lokalizacja blisko bezpłatnej plaży. Parking tuż obok obiektu. Dobra kawa do śniadania. Na miejscu pizzeria - bardzo dobra, czynna od 19.30 ale nie wiedzieliśmy, że wymaga rezerwacji. Mimo to personel znalazł nam stolik i mogliśmy spędzić miło wieczór. Sam wystrój pokoju i łazienka ok. Personel w recepcji i pizzerii bardzo miły. Gdyby tylko poprawić sprzątanie pokoju to naprawdę godne polecenia.
Obiekt Villa Belverde Boutique Hotel położony jest w miejscowości Carrara i oferuje bezpłatne Wi-Fi, ogród, wspólny salon oraz taras. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking.
Cezary
Kraj pochodzenia
Polska
Wspaniała obsługa, Wyjątkowe miejsce, Gorąco polecam
great service unique place I recommend
Obiekt B&B "La Bottega d'Arte" położony jest w miejscowości Carrara i oferuje różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację oraz bezpłatne Wi-Fi.
Jacek
Kraj pochodzenia
Polska
Piękny pokój, właściciel bardzo miły, poczęstunek od właścicieli świetny- piwo, coca-cola, owoce.
Obiekt Avenza Dream położony jest w miejscowości Carrara i oferuje widok na ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum kongresowe Carrara – 5 km, Castello San Giorgio – 31 km.
Dojazd do hotelu nie dla wszystkich, ale hotel położony w pięknym i spokojnym miejscu, doskonale.miejsce wypadowe do zwiedzania Toskanii samochodem lub pociągiem. Wspaniały i pomocny personel. Niewiele hoteli ma taki widok z restauracji.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.