Obiekt Cortijo La Loma By Olivencia oferuje restaurację, sezonowy odkryty basen, ogród i taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Playa del Peñón Blanco – 1,1 km.
Hotel ten mieści się w odrestaurowanej, XVIII-wiecznej wiejskiej posiadłości.
Bartosz
Kraj pochodzenia
Polska
Bardzo fajny hotel na skraju miejscowości San Jose, jednak wciąż dość blisko centrum (15 minut pieszo). Oryginalnie urządzone pokoje w stylu hiszpańskim. Duży basen na plus! Dobre śniadania. Wielki parking.
4-gwiazdkowy obiekt Doña Pakyta usytuowany jest przy plaży w miejscowości San José i oferuje ogród, wspólny salon oraz taras. Oferta obiektu obejmuje restaurację oraz bar.
Mariusz
Kraj pochodzenia
Polska
widok z okna, super urządzony - dobra infrastruktura hotelowa do posiedzenia i podziwianiu widoku
This hotel is set in the heart of the Cabo de Gata Natural Park and 1.5 km from Playazo Beach, one of the best beaches in the area. There is a spa, an outdoor swimming pool and a fitness centre.
Obiekt Finca Maltes San José, usytuowany w miejscowości El Pozo de los Frailes, oferuje ogród oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Museum of Almeria – 32 km.
Mariusz
Kraj pochodzenia
Polska
Rewelacyjne miejsce . Spokój , wspaniałe otoczenie , piękny ogród , do tego wyśmienite śniadanie . Napewno tam wrócimy .
Obiekt HOTEL ALOVE, usytuowany w miejscowości San José, oferuje sezonowy odkryty basen, prywatny parking, wspólny salon oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Playa de San José – 200...
damian
Kraj pochodzenia
Hiszpania
Bardzo czysto , codziennie była zostawiona nowa woda do picia i ciastka. Obsługa bardzo mila.
Hotel Calachica Las Negras is located 150 metres from the sea, within the Cabo de Gata Natural Park.
Andrzej
Kraj pochodzenia
Polska
Śniadanie w hotelu obok na dobrym poziomie. Pokój bardzo przestrzenny z prywatnym tarasem. Wygodne łóżko i dobrze zaaranżowana łazienka. Wygodnie mimo że nowocześnie!
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.