Obiekt Villa Camellia położony jest w miejscowości Nea Vrasna i oferuje bezpłatne Wi-Fi. W pobliżu znajduje się: Plaża Paralia Vrasna, Plaża Nea Vrasna i Plaża Stavros.
Obiekt Stelios Home położony jest w miejscowości Nea Vrasna. Obiekt oferuje widok na ogród. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi we wszystkich pomieszczeniach.
Surrounded by pine-tree mountains, in the area of Stavros, Electra is a family-run hotel offering rooms with free WiFi. It has a seasonal swimming pool, a bar and a restaurant.
Robert
Kraj pochodzenia
Niemcy
Obsługa super , bardzo miła i pomocna . Dla rodzin z dziećmi basen spełnia oczekiwania .
Obiekt Calma Beach Hotel, usytuowany w miejscowości Stavros, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Milies – 200 m.
Wosiek
Kraj pochodzenia
Polska
fajna okolica dlatego ze blisko do pla,ży, plaża prywatna, leżaki i parasolki do dyspozycji gości hotelowych, czysto w pokojach, obsługa miła.
Located 700 metres from Stavros Beach, Archontiko has 2 outdoor swimming pools. It offers warmly decorated rooms with free Wi-Fi and a restaurant. It is a 40-minute drive from Thessaloniki and Kavala....
elzbieta
Kraj pochodzenia
Polska
Bardzo przyjemny hotel usytuowany w spokojnej okolicy z dala od zgiełku z czystym i zadbanym basenem. Na plażę jeździliśmy samochodem, z małymi dziećmi odległość z hotelu na plażę była zbyt duża. Śniadania były trochę mało urozmaicone ale wszystko świeże i smaczne. Personel bardzo pomocny i przyjazny.
Stavros Beach Hotel is a 3* family hotel, located a short distance from the beach and the center of Stavros. The hotel consists of two buildings, building A and B, which spread around the hotel's...
Obiekt Blueleaf, położony w miejscowości Stavros, oferuje ogród, zakwaterowanie w pokojach dla niepalących, bezpłatne Wi-Fi we wszystkich pomieszczeniach oraz taras.
Obiekt Aristotelis Hotel, położony w miejscowości Stavros, oferuje taras, zakwaterowanie w pokojach dla niepalących, a także bezpłatne Wi-Fi we wszystkich pomieszczeniach.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.