Obiekt Earino oferuje restaurację, ogród, taras i bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Mury weneckie – 24 km. Obiekt zapewnia bezpłatne Wi-Fi we wszystkich pomieszczeniach.
Karina
Kraj pochodzenia
Polska
Cisza, spokój, piękne widoki z tarasu, czyli sielski klimat z porannym pobekiwaniem kóz gdzieś na pobliskich wzgórzach. Earino ma restaurację i co ważne w pokoju nie było w ogóle słychać jej odgłosów. Restauracja jest naprawdę godna polecenia. Mimo, że Earino było dla nas bazą wypadową, to na obiad wracaliśmy właśnie tam, żeby zjeść prawdziwy, pyszny, grecki posiłek. O wyjątkowości tej kuchni świadczy fakt, że spotykaliśmy tam Greków, którzy przyjeżdżali specjalnie na obiad. Posiłki są robione z lokalnych składników.
Ludzie, którzy tam pracują są bardzo przyjaźni, zawsze uśmiechnięci i pomocni. Czuliśmy się podczas naszego pobytu naprawdę wyjątkowo dobrze.
Obiekt Aggelina, położony w miejscowości Sárkhos, oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację, ogród oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Mury weneckie – 23 km, Muzeum Archeologiczne – 24 km.
Obiekt The Holiday House 2 położony jest w miejscowości Kavrokhórion i oferuje bezpłatne Wi-Fi, klimatyzację oraz ogród.
Cezarski
Kraj pochodzenia
Polska
Nowoczesny, czysty, dobrze wyposażony apartament z pięknym ogrodem z widokiem na góry. Sympatyczni gospodarze. Znakomite miejsce jako baza do zwiedzania samochodem Krety.
Obiekt Country house in nature położony jest w miejscowości Heraklion i oferuje taras, bezpłatne Wi-Fi oraz widok na ogród. Obiekt zapewnia ogród oraz bezpłatny prywatny parking.
Obiekt Evdokiahouse, położony w miejscowości Áno Kalésia, oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Mury weneckie – 13 km, Muzeum Archeologiczne – 14 km.
Obiekt Arodamos Guesthouse położony jest w miejscowości Krousón i oferuje bezpłatne rowery, sezonowy odkryty basen, ogród, wspólny salon, taras, a także widok na góry.
Karolina
Kraj pochodzenia
Polska
Cudowni , pomocni gospodarze, pyszne jedzenie. Bardzo nam się podobało.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.